მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით...
Sunday, 17 May 2015
Monday, 11 May 2015
მეოთხე მოდულის რეფლექსია
როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის?
კონკრეტულ საგანსა და ინდივიდუალურად მოსწავლეზე ეფექტური შედეგის მიღწევა და მოსწავლის შეფასება შეიძლება ტექნოლოგიების ხელშეწყობით
მესამე მოდულის რეფლექსია
ეს მოდული დამეხმარა, დავფიქრებულიყავი, რა გავლენა შეიძლება ჰქონდეს ინტერნეტს სწავლის პროცესზე,
რათქმაუნდა დავრწმუნდი რომ, სასწავლო პროცესის დროს უფრო ეფექტურად შეიძლება გამოვიყენოთ ინტერნეტი რომელიც ხელს შეუწყობს მოწავლეებში ცოდნის ამაღლებას.
Monday, 4 May 2015
მეორე მოდულის რეფლექსია
ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ან განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...
Saturday, 2 May 2015
პირველი მოდულის რეფლექსია
ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში,
XXI-სააუკუნის პედაგოგი თავისუფლად უნდა ფლობდეს ტექნოლოგიების ცოდნას, რომელიც ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე ხელ შეუწყობს სწავლასა და სწავლების პროცესის უკეთ განვითარებაში.
XXI-სააუკუნის პედაგოგი თავისუფლად უნდა ფლობდეს ტექნოლოგიების ცოდნას, რომელიც ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე ხელ შეუწყობს სწავლასა და სწავლების პროცესის უკეთ განვითარებაში.
Subscribe to:
Posts (Atom)