ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში,
XXI-სააუკუნის პედაგოგი თავისუფლად უნდა ფლობდეს ტექნოლოგიების ცოდნას, რომელიც ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე ხელ შეუწყობს სწავლასა და სწავლების პროცესის უკეთ განვითარებაში.
XXI-სააუკუნის პედაგოგი თავისუფლად უნდა ფლობდეს ტექნოლოგიების ცოდნას, რომელიც ეროვნული სასწავლო გეგმიდან გამომდინარე ხელ შეუწყობს სწავლასა და სწავლების პროცესის უკეთ განვითარებაში.
No comments:
Post a Comment